Rommelmarktcommissie

Iedere eerste of tweede zaterdag in september is er de jaarlijkse rommelmarkt van de Kerk in Geesbrug. Deze wordt gehouden op het plein van de kerk en duurt van 09.30 tot 12.30 uur.

De doelstelling van de rommelmarkt is het in stand houden van de kerk in Geesbrug.

Als u bruikbare spullen heeft die we mogen verkopen kunt u contcat opnemen met de fam. Giethoorn.

Er is een 'Club van 50' opgericht.
Iedereen die lid wil worden van deze club doneert ieder jaar € 50,- op rekeningnr. NL 49 RABO 0377201715. Dit gebeurd anoniem, de namen van de leden worden niet bekend gemaakt. Het geld wordt gebruikt voor de aanloopkosten voor het organiseren en het instand houden van de jaarlijkse rommelmarkt.

Wilt u meedoen met de club van 50 of  met het Rad van Avontuur dan kunt u dit doorgeven op rommelmarkt.kerk.geesbrug@gmail.com.