Doop- en Belijdenisdienst

Op zondag 25 februari 2018 hoopt Hennie Nijmeijer gedoopt te worden en belijdenis te doen van haar geloof.

Hennie is op zoek gegaan naar God. Eerst via de Emmaüsgroep en later heeft ze de Alpha-Cursus gevolgd. Haar volgende stap is dopen en belijdenis doen van haar geloof.

Ds. Peschar is met een ouderling bij haar op bezoek geweest en zal deze dienst leiden. Verdere medewerking aan deze dienst zal worden gegeven door de Emmaüsgroep en Gospelband Voices.

Iedereen wordt voor deze dienst, die ‘s middags om 14.00 uur begint, uitgenodigd. Komt u/kom jij ook? 

 

En ik kende Hem niet.

Johannes 1: 32-35

En Johannes getuigde en zeide: Ik heb aanschouwd, dat de Geest nederdaalde als een duif uit de hemel, en Hij bleef op Hem. En ik kende Hem niet, maar Hij, die mij gezonden had om te dopen met water, die had tot mij gezegd: Op wie gij de Geest ziet nederdalen en op Hem blijven, deze is het, die met de heilige Geest doopt. En ik heb gezien en getuigd, dat deze de Zoon van God is.