Het nieuwe seizoen... Zingen & Bidden, Open Huis en meer!

De zomerperiode is nog niet voorbij maar toch kijken we alvast vooruit naar de maand september waarin het nieuwe kerkseizoen weer van start gaat. Zo is op zondagavond 10 september de eerste van een nieuwe reeks Zingen & Bidden. De zaterdag daarvoor wordt 's ochtends de jaarmarkt gehouden op het plein bij de kerk.

Een week later, zondagochtend 17 september houdt de kerk Open Huis! Zoals iedere zondag is iedereen dan welkom in de kerk en we zorgen ervoor dat iedereen zich die ochtend extra welkom voelt! De Alpha-cursus gaat ook beginnen: avonden over geloven, leven en hoop. Hierover binnenkort meer informatie!

In dit artikel willen we ook de Survivaltocht noemen die op zaterdagavond 16 september wordt gehouden ín en rondom Nieuwlande. Vanuit Geesbrug doen we ook mee met één of meerdere groepen. Opgave is mogelijk via de lijsten die in de hal van de kerk liggen.

Heel graag tot ziens in het nieuwe seizoen!

,