Kerkschooldienst

Op zondag 11 maart om 10.00 uur is de Kerk-Schooldienst. De dienst wordt georganiseerd door basisschool De Wegwijzer en zal worden gehouden in dorpshuis De Tiphof.

Na de dienst is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten onder het genot van een glaasje ranja of een kopje koffie of thee. Dit jaar staat het verhaal over ‘ De Talenten’ centraal. Ieder mens heeft een of meer talenten ontvangen. De een kan heel mooi zingen, de ander kan een goed verhaal schrijven. Er zijn veel talenten en de een zal ergens beter in zijn dan de ander. Wat doe jij met jouw talent? Wees niet bang om de talenten die je hebt gekregen te gebruiken. Niet alleen je talent om te sporten of te leren, maar vooral ook je talent om lief te hebben. Dan verdubbelt je leven! De kinderen zullen hun talenten inzetten bij de kerkschooldienst. Dat wil u toch zeker niet missen? U bent van harte uitgenodigd!