Statiegeldflessenactie voor de voedselbank

Al jaren staat er naast de kerk een container waar u lege statiegeldflessen in kunt doen. Eén keer in de drie maanden wordt de container geleegd en worden de flessen ingeleverd bij de verschillende supermarkten.

Dit is afgelopen week weer gedaan waardoor we de opbrengst van de winter 2017/2018 bekend kunnen maken! De opbrengst van de afgelopen maanden is € 57,65. Iedereen opnieuw bedankt voor het inleveren van de statiegeldflessen, samen zorgen we er steeds weer voor dat er een mooi bedrag ingezameld wordt voor het goede doel: de voedselbanken van Hoogeveen en Coevorden. Naast het inleveren van statiegeldflessen kan een bijdrage voor dit doel ook in de zendingsbus in de hal van de kerk gedaan worden.

De container is weer leeg dus er is weer plek voor ál uw lege statiegeldflessen!:-)