Uitnodiging Kerkvisie dinsdag 9 mei, 20.00 uur

Kerkvisie-
U en jij bent uitgenodigd om komende dinsdagavond aanwezig te zijn bij het delen van de Kerkvisie 2025. Er zal worden gevraagd wat u en jij er van vindt, wat u/jou bezighoudtt en waar u/jij je voor wilt inzetten. Jenneke Span is deze avond aanwezig. Zij heeft de ideeën van de kerkenraadsleden in kaart gebracht en een tijdslijn uitgedacht. Als kerkenraad stonden we stil bij hoe het nu gaat en hoe het vroeger ging. Wat is er veranderd. Waren alle veranderingen goed. Met deze gegevens hebben we gekeken naar de toekomst richting 2025. Het doel van de Kerkvisie is: teruggaan naar de basis: Wie is Jezus.
Jenneke zal deze avond leiden en de kerkvisie uiteenzetten. Daarna gaan we in kleine groepjes over diverse onderwerpen praten, iedere groep onder leiding van een kerkenraadslid.
Als Bijbeltekst voor deze kerkvisie-plan heeft de kerkenraad Psalm 121 gekozen:
Ik hef mijn ogen op naar de bergen: vanwaar zal mijn hulp komen? Mijn hulp is van de HERE, die hemel en aarde gemaakt heeft.
We hopen dat iedereen, jong en oud, erbij kan zijn op dinsdag 9 mei 2017.

Om 19.45u staat de koffie klaar we beginnen om 20.00 uur.